Organizator


Gość specjalny Miksera SKKP

Shuli Golovinski

Newtonstrand Innovations, Londyn

 
Meshulam “Shuli” Golovinski - założyciel i szef firmy Newtonstrand Innovations. Autor książek “Event 3.0 – How Generation Y and Z are re-shaping the events industry”, “From Gimmicks to Value – The Future of the Events Industry” (wkrótce w polskim przekładzie).
W przygotowaniu: “Events in 2020 - How do the industry movers and shakers envision them?”.

W ciągu ostatnich 15 lat wypracował metody  “zrewolucjonizowania” sposobu organizacji spotkań konferencyjnych. Po latach kariery w firmie Microsoft i dwukrotnym zdobyciu Nagrody Innowacyjności Billa Gatesa, założył Newtonstrand. Swoja firmę rozwija od 10 lat specjalizując się w rozwiązaniach softwerowych dla Meetings Industry.


O firmie Newtonstrand Innovations Limited

Innowacyjne technologie i rozwiązania maksymalizujące interaktywne uczestnictwo delegatów w wydarzeniu. Wśród oferowanych rozwiązań:  cyfrowe plakaty, transmisje na żywo,  zorganizowany networking Chance2Meet, wirtualne rozwiązania pokonferencyjne, interaktywne głosowania, technologie “mówca-słuchacz”, rozwiązania Chance2Speak zapewniające możliwości wypowiedzi audytorium.

 

Piotr Wilczek

Stowarzyszenie "Konferencje i Kongresy w Polsce"


Piotr Wilczek - w „przemyśle spotkań” pracuje od 1987 roku; od 1991 roku prowadzi  własną firmę w Krakowie - GRUPA A05 Meetings&Events, wyspecjalizowaną w organizacji i obsłudze  kongresów, konferencji, targów i eventów; zarządzał kilkuset projektami spotkań naukowych, biznesowych i promocyjnych, w których brało udział od kilkudziesięciu do kilku tysięcy uczestników; posiada międzynarodowy CERTYFIKAT IPMA, level D z zakresu zarządzania projektami; członek SKKP, MPI, SPMP, KIT, IPH, MOT; od 2009 roku pełni funkcje prezesa ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP). W styczniu 2012 został wybrany Wiceprezydentem Europejskiego Stowarzyszenia Profesjonalnych Organizatorów Kongresów, z siedziba w Brukseli.


David Henry

Grupa Hotelowa ORBIS S.A.


David Henry - Po 7 latach doświadczeń w hotelarstwie i konsultingu, od roku 2000 pracuje w sieci Accor.

Na kilku kolejnych stanowiskach w sprzedaży i marketingu na terenie Francji i Niemiec od kwietnia 2009 pracuje w Polsce w Grupie Hotelowej ORBIS SA. Kieruje działem dystrybucji - Sales, Marketing and Revenue Management na teren Polski i krajów bałtyckich.

Wykształcenie INSEEC Group w Paryżu, absolwent MBA w uczelniach amerykańskich - Case Western Reserve University w Clevaland, Ohio i Thunderbird w Phoenix, Arizona.

 

Igor Gielniak

Arena Demuth Ostróda


Igor Gielniak - Ukończył Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim oraz kursy dla senior executives w BI Norwegia, Florida Institute of Technology (planowanie strategiczne), American Management Association (human resources management). Od roku 1987 założyciel, twórca i prezes firmy w branży mebli biurowych, z którą to firmą wystawiał się na tragach i/lub odwiedził targi od Singapuru po Las Vegas.  Od 1998 w consultingu. Przeprowadził kilkanaście udanych projektów wprowadzania zmiany strategii firmy,  nowych produktów,  itp. Wykładowca tematu "Zarządzanie zmianą" na Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od kwietnia 2012 r. został Dyrektorem Targów Arena Ostróda. 

 

Tomasz Nowak

Netventure Sp. z o.o. - Syskonf.pl


Tomasz Nowak – Prezes Netventure Sp. z o.o. - firmy która stworzyła i rozwija internetowy system wspomagający organizację konferencji Syskonf.pl, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Osoba z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży internetowej oraz
6-letnim doświadczeniem w obsłudze branży MICE. Przez ponad 10 lat zarządzał agencją interaktywną Netventure s.c., zajmującą się m.in. produkcją dedykowanych systemów i aplikacji internetowych.

Od 2012 r. członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.
Wykształcenie wyższe techniczne, zdobyte na Politechnice Warszawskiej.

 

Roland Sprung

ITM Business Tourism


Roland Sprung - W Polsce od 18 lat. Współtwórca „International Right Division” w Bertelsmann/UFA w Hamburgu. Autor wielu umów dotyczących transmisji sportowych m.in. z holenderską kadrą narodową. W latach 1997/98 zakupił na zlecenie Canal+ wszystkie prawa do transmisji telewizyjnej meczy polskiej ligi piłki nożnej.  Założyciel niezależnego domu mediowego SPC House of Media w Warszawie. Właściciel firmy Fairex - organizatora Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw. Z powodzeniem rokrocznie rozwija targi turystyczne, które na stałe wpisały się już w kalendarz ważnych imprez nie tylko na arenie Polski. Rozbudowuje coraz prężniej działające ITM Business Tourism - część ITM Warsaw, które stało się doskonałą platformą kontaktów biznesowych.


Przemysław Pol

Akademia Podróży


Przemysław Pol - Z turystyką kwalifikowaną związany od najmłodszych lat, jest posiadaczem złotej odznaki turystyki pieszej PTTK; zawodowo pracuje w turystyce nieprzerwanie od 1996 roku; przez ten czas przygotował i zrealizował kilkaset imprez; w tym samym czasie odwiedził ponad 40 krajów.

Pomysłodawca i organizator Mistrzostw Polski Branży Eventowej w Narciarstwie Alpejskim oraz w OFF ROAD – imprez które od 3 lat na stałe zagościły już w kalendarzu imprez branży MICE.

Z racji zamiłowania i wykształcenia kierowana przez niego Akademia Podróży od wielu lat specjalizuje się w wyjazdach typu incentive travel
oraz w organizacji korporacyjnych i branżowych zawodów sportowych.


Julia Kosela

infrared group


Partner Zarządzający infrared group. Absolwentka studiów MBA  na Oxford Brookes University, oraz studiów na kierunku Marketing Międzynarodowy na University of Greenwich , studiowała również w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie (BBA). Otrzymała  certyfikat zarządzania wydarzeniami i konferencjami „Executive Certificate in Event Management Program” w Australian Centre for Event Management, University of Technology, Sydney.

Jest autorką rozdziału książki “Virtually Free Marketing: Harnessing the Power of the Web for Your Small Business” Philipa Holdena, oraz tekstów o personalizacji i kastomizacji na masową skalę. Pracowała w Xerox Europe w Wielkiej Brytanii na stanowisku Market Research Analyst, gdzie była zaangażowana w kluczowe wydarzenia i spotkania sprzedażowe.

Jej główne kompetencje to wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów i usług, strategia rozwoju biznesu, marketing oraz pozyskiwanie partnerów biznesowych. Firma infrared group wprowadziła na rynek Polski bezprzewodowe systemy głosowań, zaawansowane technologie personalizacji komunikacji dla marketingu bezpośredniego oraz kilka innowacyjnych zastosowań technologii RFID i Social Media dla branży MICE.
 

Partnerzy / Sponsorzy

 

Patroni medialni